English German
French Italian

23 Nisan 2013 Salı

Fehmi Kaya'nın sözlerine sert tepki !

Sosyolog Fehmi Kaya'nın otistik çocukların ateist olduğu yönündeki sözleri büyük tepki çekti.

Ünlü sunucu Özge Uzun twitter hesabından Kaya'nın açıklamalarını sert sözlerle eleştirdi.
Hurriyet.com.tr'ye konuşan Özge Uzun, konu ile ilgili olarak, "Klişe olacak ama gerçekten 'akıl tutulması' olarak düşünüyorum. Açıklamanın bilimsellikten çok uzak, insaniyetten de çok uzak olduğunu düşünüyorum. Umarım özür diler, bütün ailelerin yüreğine su serpecek bir açıklama yapar." dedi.
Özge Uzun, twitter mesajında ise "Biri bana bunun şaka! haber olduğunu söylesin!!! Yuh artık yaa..." ifadelerini kullandı.

Ayrıca Otizm Platformu Dönem Koordinatörü, ODER Başkanı Ergin Güngör, Otistik Çocuklar Derneği Başkanı Kaya'nın sözlerine ilişkin basın açıklaması yayınladı. Açıklamada Kaya'nın sözlerinin hiçbir bilimselliği olmadığı belirtilirken, Kaya'nın başkanlığını yaptığı derneğin 2008'de platformdan atıldığı altı çizilerek söylendi.

4 yorum:

  1. Bu adam kadar ruh sağlığı bozuk birisi yoktur sanırım ! Reklam için artık yapmayacakları yok ki bizim çocuklarımız üzerinden rant sağlıyorlar ! Siteniz için de sizi tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de bizim gibi insanları daha fazla üzmek için uğraşıyorlar çok haklısınız. Ayrıca tebrikleriniz için teşekkür ederiz...

    YanıtlaSil
  3. Otizmli gençler üzerinden dediğiniz gibi 'rant sağlamaya çalışan' birisini içimizde barındırdığımız için halimize acıyorum. Biraz da olsa size yardım edebilirsek bu bizlere yeter Celal bey.

    YanıtlaSil
  4. Haklısınız genç arkadaşlarım, haklıyız. Yapılan bu saçmalık keşke cezasız kalmasa. Ben teşekkür ederim sayfanızın daha çok ses duyurması dileğiyle... Hayırlı geceler.

    YanıtlaSil